• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Råd ang lån på 100 tusen

SaraG

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 Oktober 2017
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag skulle vilja köpa in mig som delägare i en väns företag för 100 tusen. Och behöver då ta ett lån på den summan. Tänkte höra vad ni tror om mina chanser.

Fast anställning och får ut ca 26 tusen efter skatt.
Äger 2 hus tillsammans med min man som är egen företagare. Det ena, som vi bor i, har vi lån på ca 2 miljoner på. Det andra, som vi hyr ut, har vi lån på 1,4 miljoner på.
Inga andra lån. Enda UC senaste åren är när vi köpte huset vi hyr ut, det var för 6 månader sedan.

Vad tror ni om chanserna för ett lån? Och vart är bäst att låna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
B

Bob123

Gäst
Poäng: 0
Jag skulle vilja köpa in mig som delägare i en väns företag för 100 tusen. Och behöver då ta ett lån på den summan. Tänkte höra vad ni tror om mina chanser.

Fast anställning och får ut ca 26 tusen efter skatt.
Äger 2 hus tillsammans med min man som är egen företagare. Det ena, som vi bor i, har vi lån på ca 2 miljoner på. Det andra, som vi hyr ut, har vi lån på 1,4 miljoner på.
Inga andra lån. Enda UC senaste åren är när vi köpte huset vi hyr ut, det var för 6 månader sedan.

Vad tror ni om chanserna för ett lån? Och vart är bäst att låna?


Det är nog bara att köra du . Kolla på banken där du har huslånet eller Lendo .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp